Forum www.solucjeizapowiedzi.fora.pl Strona Główna www.solucjeizapowiedzi.fora.pl
Dajemy tutaj solucje do gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Solucje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.solucjeizapowiedzi.fora.pl Strona Główna -> Assasins Creed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:33, 23 Maj 2008    Temat postu: Solucje

Animus

Najpierw odpala się tutorial będący jednocześnie częścią procesu kalibracji systemu Animus. Zadania są proste, zwróć uwagę na część z wieżą strażniczą. Wyjaśnia ona działanie systemu zachowania przeciwników który jest symbolizowany przez ikonkę w lewym górnym rogu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:33, 23 Maj 2008    Temat postu:

Solomon's Temple oraz Masyaf

Znajdujesz się w jaskini. Idź za braćmi (w międzyczasie trenujesz skoki) aż odpali się scenka. Zejdź na dół i zaatakuj. Po kolejnej scence uciekaj do wyjścia. Znajdujesz się w Masyaf. Idź do w górę aż dostaniesz się do twierdzy. Kolejna scenka, wyjdź z czytelni i biegnij w stronę schodów, po wejściu na górę stań na jednym z pomostów, następnie na rozkaz wykonaj leap of faith (przód+A+RT). Idąc po drewnianych balach dostaniesz się do jednej ze ścian wieży, wdrap się na górę i uderz mieczem w jedną ze ścian. Straciłeś całe uzbrojenie które będzie sukcesywnie odzyskiwane w miarę postępów. Teraz twoim zadaniem jest śledztwo. Po jego zakończeniu (musisz wykonać kilka misji pobocznych) pogadaj z Mualimem, da ci zadanie. Idź na dół aż do palisady, za nią będzie zagroda z końmi. Koń jaki jest każdy widzi, do korpusu głównego przymocowana jest głowa a całość opiera się na czterech kończynach zakończonych kopytami. Bierz wierzchowca i skieruj się do kanionu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:35, 23 Maj 2008    Temat postu:

Laboratorium

Wstań, idź do swojego pokoju. W łazience możesz podsłuchać rozmowę ale trzeba dobrze znać angielski. Potem połóż się na łóżku. Rano po rozmowie z doktorem odpal Animusa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:36, 23 Maj 2008    Temat postu:

Kingdom

To rozległy teren który łączy wszystkie miasta, w chwili obecnej część jest zablokowana. Podejdź do pierwszej wieży. Na szczycie wciśnij Y , Altair przyjrzy się otoczeniu i zaktualizuje mapę. Takich miejsc jest więcej. Są one zaznaczone na mapie (viewpoints) i można je poznać po orłach krążących nad nimi. Na widok biegnącego konia żołnierze dostają białej gorączki ale i tak nie mogą cię dogonić. Skieruj się do Damaszku.

Przed tobą dziewięć zabójstw, twoje przyszłe ofiary to kluczowe osoby które muszą zginąć aby zapanował pokój w tej części globu (przesadzam). Schemat każdej z 9 misji wygląda mniej wiecej tak:

1.Dotarcie do miasta.
za pierwszym razem musisz osobiście pofatygować się przez całe królestwo, później gra umożliwi ci pominięcie nużących wycieczek przez tereny królestwa.

2.Wejście do miasta.
Możesz to zrobić na dwa sposoby. Zgodnie z logiką drwala: wyciąć w pień wszystkich strażników. Nie Dość że to nie łatwe, jest ich sześciu, to na domiar złego inni rzucą im się na pomoc. Bardziej subtelnym wyjściem jest wmieszani się w modlącą się grupę, czasem musisz komuś pomóc przed wejściem (znalezienie osoby w potrzebie nigdy nie sprawia kłopotu).

3.Gdy już jesteś w środku znajdź jakiś punkt widokowy. Po zaktualizowaniu mapy, znajdziesz na niej lokalizacje pozostałych punktów widokowych w danej dzielnicy. Musisz odnaleźć biuro Asasynów. Jeśli nie ma go na mapie to zaliczaj kolejne wievpoints.

4.W biurze dowiadujesz się gdzie zdobyć informację na temat celu.

5.Śledztwo.
Musisz wypełnić trzy misje poboczne aby móc wykonać zlecenie. Tych misji jest o wiele więcej a ich liczba zależy od ilości zaliczonych w danej dzielnicy viewpoints. Tak więc jeśli masz już na mapie trzy zadania to możesz olać punkty widokowe, wypełnić je i wrócić do biura. Jednak moim zdaniem o wiele bardziej opłacalne jest odsłonięcie całej mapy i na przemyślany wybór trzech misji pobocznych (przeważnie jest ich ok.6). Oczywiście możesz wykonać wszystkie, dzięki temu dowiesz się więcej na temat swojej przyszłej ofiary i lepiej poznasz fabułę.

Misje poboczne:

Podsłuchiwanie
Cel misji jest uzyskanie informacji od dwóch rozmawiających ze sobą osób, usiądź na ławce lub wmieszaj się w tłum, zablokuj kamerę na celu i wciśnij Y i spokojnie wysłuchaj rozmowy.

Kradzież
Stań w odpowiedniej odległości od celu. Gdy będziesz za daleko event się nie włączy a gdy z blisko to od razu zostaniesz rozpoznany. Po zakończeniu rozmowy podążaj za oznaczonym człowiekiem. Ten będzie się odwracał co jakiś czas. Podejdź blisko trzymając B. Jeśli zostaniesz przyłapany będziesz musiał uciekać.

Przesłuchanie
Znajdź ofiarę które przemawia publicznie. Zablokuj kamerę (otoczenie się wyciszy) i poczekaj aż skończy, potem idź za nią. Gdy będziesz w jakimś ustronnym miejscu zaatakuj cel pięściami. Po kilku razach otrzymasz żądane informacje. Każde przesłuchanie kończy się zgonem przesłuchiwanego więc szybko uciekaj z miejsca „wypadku” bo jeszcze jakiś nadgorliwy obywatel zwali winę na ciebie.

Informator
Masz kontakt z kimś kto posiada cenne informacje. Po rozmowie w cztery oczy już wiesz że nie ma nic za darmo. Musisz zlikwidować kilka osób bez wszczynania alarmu i wrócić do informatora. Jest to bardzo upierdliwe, choćby dlatego ze trupy z poszczególnych podejść nie zawsze znikają i często podczas kolejnej próby podczas mijania ciał zostajesz oskarżony, podnosi się alarm, misja niezliczona a ty musisz wiać. Czasem zadanie polega na czymś innym, np. zebraniu flag. Bywa też że jest limit czasowy. Tak czy inaczej to najbardziej czasochłonne (także ze względu na ilość podejść) zadanie poboczne.

Gdy wypełniłeś trzy z dostępnych zadań ikonka biura zacznie migać. Wróć tam, weź piórko (w tym celu podejdź do blatu, bez tego nie wyjdziesz z biura!) i ruszaj do boju. Teraz zajmę się zwykłymi misjami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:38, 23 Maj 2008    Temat postu:

Damascus

Obywatel któremu musisz pomóc stoi przy namiotach (nie da się go ominąć) a następnie wmieszać się tłum modlących się. W mieście wejdź na kilka wież i zaktualizuj mapę. Skieruj się do biura


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:38, 23 Maj 2008    Temat postu:

Assassinaton #1

Położenie celu zostało naniesione na mapę. Gdy dotrzesz na miejsce odpali się scenka (gość którego masz zdjąć to niezły sk^%$syn), po jej zakończeniu od razu zacznij się modlić inaczej zostaniesz wykryty. Cel najlepiej zlikwidować od razu, nie ma on żadnej straży przybocznej ale w pobliżu kręci się sporo żołnierzy. Po likwidacji możesz uciekać korytarzami targowiska ale lepiej skieruj się tam gdzie zaczęła się scenka. Nad wodopojem jest drewniana altana z drabiną. Jeśli zdążysz na nią wejść bardzo szybko to dostaniesz się na dach. Stąd ucieczka jest dosyć łatwa. Ludzie w mieście panikują ale nie przejmuj się tym. Pamiętaj że z pościgiem na ogonie nie możesz wrócić do biura.

Po rozmowie Al Mualim odda ci kolejną broń. Z krótkim sztyletem dostajesz możliwość kontrataku co bardzo przydaje się w bezpośredniej walce. Idź po konia i skieruj się do Królestwa, teraz tereny które wcześniej były zablokowane są gotowe do eksploracji. Masz do wyboru dwa nowe miasta: Akka i Jerozolima. Ja skierowałem się do tego drugiego. Jak zwykle, żeby się dostać do środka musisz komuś pomóc. Ta osoba znajduje się na cmentarzu na lewo od bramy. Po zabiciu opryszków wmieszaj się w grupkę modlących się i wejdź do miasta. Zalicz kilka punków widokowych żeby znaleźć biuro (wygląda identycznie jak poprzednie, dobrze że „sklepikarza” zmienili, hehe). Nie da ci zlecenia od razu, po uzyskaniu informacji wróć do biura.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:39, 23 Maj 2008    Temat postu:

Jerusalem. Assassination #2

Cel znajduje się w sekcji oddzielonej od miasta. Wejścia pilnują żołnierze. W okolicy bramy będzie typ któremu można pomóc. Gdy już wykończysz bandytów pojawią się mnisi między których możesz się wmieszać. Gdy miniesz straże grupka zawróci a ty skieruj się do budynku oznaczonego na mapie (wejście jest od strony głównych murów miasta). W przedsionku odpali się scenka a potem otworzą się drzwi do głównego pomieszczenia. Gdy będziesz gotowy do walki wejdź w snop światła. Po walce na miecze biegnij za celem. Tu nie ma większej filozofii, gość ucieka ulicami miasta i łatwo go dogonić. Po wykonaniu zadania zgub pościg i wróć do biura. Po rozmowie musisz wrócić do Al Mualima, gra zaproponuje błyskawiczne przeniesienie do Masyaf tak więc nie musisz zasuwać przez Ziemie Świętą.

Kolejnym miejscem które odwiedzisz będzie Akka. Tu też musisz obronić niewinną osobę i wmieszać w się w tłum mnichów, albo zabić strażników. Decyzja należy do ciebie. Znajdź kilka wievpoints i skieruj się do biura. Zanim otrzymasz zlecenie musisz wypełnić kilka subquestów. Po ich wykonaniu wróć do biura, dostaniesz piórko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:40, 23 Maj 2008    Temat postu:

Acre. Assassination #3

Na mapę zostanie naniesiona lokalizacja zamku w którym dr Kevorkian przeprowadza swoje „badania”. Do środka dostaniesz się dzięki budynkom przylegającym do jednego ze skrzydeł. Uważaj na łuczników. Nie będziesz mógł zejść na dziedziniec dopóki jest wszczęty alarm. Na szczęście na dachu jest skrytka i jak już załatwisz łuczników będziesz mógł tam poczekać aż opadną emocje. Zeskocz na dziedziniec, odpali się wzruszająca scenka po której doktorek wejdzie do środka zająć się swoimi kochanymi podopiecznymi. Do środka dostaniesz się jednym z bocznych wejść. QuasiLekarz kursuje między pacjentami. Musisz załatwić go w miarę szybko bo potrafi rozpoznać zabójcę. Pewną przeszkodą są szaleni pacjenci (trudno się dziwić) ale to nie jest jakiś mega problem. Gdy wyprawisz doktorka na tamten świat spierd…uciekaj! Ważne żeby szybko wydostać się z zamku, gdyż straże potrafią być kłopotliwe. Gdy będzie po wszystkim udaj się do biura


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:41, 23 Maj 2008    Temat postu:

Laboratorium

Zanim położysz się spać podejdź do szafki, zgarniesz kod. Wyjdź z pokoju. Możesz łazić po laboratorium i nikt nie patrzy ci na ręce. Przy panelu Animusa leży długopis; weź go (znaczy się ukradnij). Możesz też usiąść do komputera ale nie znasz hasła dostępu. Na razie możesz zrobić tylko tyle. Połóż się spać. Pamiętaj też żeby w trakcie jednej z późniejszych wizyt w laboratorium ukraść karty dostępu Lucy i doktorkowi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:42, 23 Maj 2008    Temat postu:

Masyaf

Al Mualim zleci ci zadanie pozbycia się trzech kolejnych osób, tym razem to już grubsze ryby. Kolejność wykonywania zadań nleży do ciebie (każdy cel znajduje się w innym mieście). Gdy dotrzesz do granicy Masyaf niespodzianka. Możesz od razu wybrać miejsce do którego się udasz. Ja wybrałem Akkę ale kolejność jest dowolna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:43, 23 Maj 2008    Temat postu:

Acre. Assassination #4

W mieście skieruj się od razu do biura. Gadka szmatka i już wiesz że księżniczka jest w innym zamku, tfu, cel znajduje się w innej dzielnicy. Udaj się tam (to ta z najwyższym budynkiem w grze, trudno go nie zauważyć). Wejdź na jakąś wysoką wieżę i zalicz viewpoint. Gdy wykonałeś już wszystkie zadania poboczne, wróć do biura i weź piórko. Cel został naniesiony na mapę, udaj się tam a zobaczysz scenkę. Idź na dziedziniec i pomóż potrzebującemu w potrzebie. To powinno uaktywnić modlącą się grupkę. Wmieszaj się między nich, dotrzesz w ten sposób bardzo blisko ofiary, przejdziesz nawet straż przyboczną. Typ siedzi w rogu ogrodzenia, teraz musisz go zlikwidować. Po zabójstwie brama zamku opada. Uciekaj na dziedziniec i wejdź na jeden z budynków stojących po prawej stronie bramy (patrząc od środka). Kilka skoków i już jesteś na murach obronnych. Teraz biegnij do baszty po lewej stronie bramy (patrząc od środka). Po drodze wykończ łuczników. W ostatniej baszcie możesz wykonać leap of faith. Teraz uciekaj do biura. Po potwierdzeniu wykonania zadania zostaniesz na życzenie teleportowany do Masyaf, stamtąd udaj się do jednego z dwóch pozostałych miast.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:43, 23 Maj 2008    Temat postu:

Jurazelem. Assassination #5

Kolejność działania identyczna. Idziesz do biura aby potwierdzić zlecenie. Informacji szukasz w nowej dzielnicy. Jak zwykle zależy co odblokujesz. Miejsce egzekucji jest silnie strzeżone, na dachach stoją łucznicy a ulice są pilnowane. Ale wystarczy zabić jednego z łuczników aby dotrzeć na miejsce niezauważonym. W trakcie tego zadania w przypadku porażki zaczynasz na schodach naprzeciwko podestu z ofiarą i niedoszłymi ofiarami twojej przyszłej ofiary;) tak więc zacznę od tego momentu. Musisz cały czas się modlić i uważać na wszystkie ruchy, jeden podejrzany gest i zostajesz odkryty. Zejdź ze schodów i skręć w prawo. Powinieneś się znajdować za patrolem, idź za nimi (podest z celem masz po swojej lewej), oni zaraz zawrócą a ty idź prosto. Mogą zaczepić cię dwie osoby: żebraczka (olej) lub wariat (omiń, może cię zdemaskować!). Gdy już nikt zdolny do kablowania nie będzie cię widział wejdź na budynek przylegający do skały. Będziesz widział miejsce egzekucji ale stunt kill będzie możliwy tylko wtedy gdy cel będzie najbliżej ciebie (ostatnia ofiara, najbliżej budynku). Więc musisz trochę poczekać. Po zlikwidowaniu jegomościa wbiegnij od razu na drabinę opartą o budynek z którego właśnie zeskoczyłeś. Teraz tylko omiń łuczników i po dachach wróć do biura.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:44, 23 Maj 2008    Temat postu:

Damascus. Assassination #6

Ostatni z tego łącznego zlecenia znajduje się w Damaszku. Kolejność taka sama: Biuro. Kilka viewpoints i kilka pobocznych zadań które nie mogą cię już niczym zaskoczyć. Im więcej punktów widokowych odblokujesz tym większy wybór zadań masz. Proste. Gdy ikonka biura podświetli się idź wziąć zlecenie. Siedziba faceta któremu wkrótce będą śpiewać wieczne odpoczywanie jest dobrze ogrodzona i silnie strzeżona. Nie dostaniesz się tam przez główną bramę. Stojąc przed nią skręć w lewo, idź do końca ogrodzenia i wejdź na pobliskie budynki. Pewnie zauważysz że z jednego z nich można przeskoczyć ogrodzenie. Ale zanim to zrobisz zlikwiduj żołnierzy którzy na pewno cię zauważyli i schowaj się dopóki alarm nie ucichnie. Gdy będziesz wewnątrz uruchomi się scenka (fajna impreza). W środku panuje niezły chaos, to nietypowe zadanie dlatego ze nawet gdy cię zauważą to cel nie ucieka ani nie broni się jak normalny żołnierz, nadal można go zlikwidować znienacka za pomocą hidden blade. Grubas stoi na balkonie, załóżmy że stoisz na wprost niego. Interesuje się lewa strona tego budynku. Pobiegnij tam i wdrap się na ścianę (bardzo możliwe że spotkasz kilku żołnierzy). Jesteś na podłużnym tarasie (można się dam dostać także za pomocą arkad, na które wskoczysz z drewnianej konstrukcji na prawo od balkonu. Ale jest to droga raczej okrężna). Przy jednej ze ścian znajdziesz coś w rodzaju szafy bibliotecznej. Wdrap się po tym i idź w kierunku celu. Musisz zeskoczyć na belkę poniżej a potem możesz bez kłopotu załatwić grubego. Zeskocz na dziedziniec i powtórz operację, ale tym razem nie wchodź wyżej lecz biegnij na tyły zamku. Po prawej stronie znajduje się okrężna droga ucieczki, co prawda prowadzi ona przez nadal pilnowaną bramę (pewnie cię tam drasną raz lub dwa). Ale strażników jest tylko czterech i można ich wymanewrować. Wróć do biura.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:44, 23 Maj 2008    Temat postu:

Masyaf

Otrzymasz dwa równorzędne zadania. Dowiesz się że straże będą oczekiwać zakapturzonego likwidatora ale tak naprawdę nie ma żadnej różnicy w mechanizmach ich działań


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ossy
The Woolvgang



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 23 Maj 2008    Temat postu:

Acre. Assassination #7

Dostań się do portu, po obejrzeniu scenki musisz wybrać drogę prowadzącą do statku na którym znajduje się cel. Środkowe molo odpada gdyż jest silnie strzeżone. Lewe molo jest już lepszym pomysłem ale musisz uważać na kilkuosobowy patrol. Ponadto trudność sprawia skakanie po wystających z wody palach, jeśli nie trafisz – a wbrew pozorom nie jest to takie łatwe – lądujesz w wodzie i Altair się topi. Kolejnym utrudnieniem jest łucznik który jeśli nie zaalarmuje wszystkich, to będzie do ciebie strzelał. O wiele lepszym wyborem będzie skierowanie się w prawo. Tamta część portu jest strzeżona przez dwóch strażników, ominiesz ich skacząc z barierki obok nich (po lewej) lub wykonując leap of faith z budynku po prawej. Teraz trzymając się ściany murów idź najdalej jak tylko się da. Na końcu będą dwie łodzie, po drugiej będzie się kręcił nieszkodliwy typ. Wskocz na nią i idź na dziób. Teraz od statku dzieli cię tylko jeden pal (a nie kilkanaście, jak poprzednio). Zawiśnij na burcie statku i nie wychylaj się. Cel sam tam podejdzie, wtedy zaatakuj. Nie polecam ucieczki tą samą drogą – łatwo wpaść do wody. Lepiej od razu skierować się na mury obronne, będzie tam trochę żołnierzy ale da się ich wyminąć. Jeszcze tylko rajd po dachach i finito.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.solucjeizapowiedzi.fora.pl Strona Główna -> Assasins Creed Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin